Voorpret! - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van Sanne Elise - WaarBenJij.nu Voorpret! - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van Sanne Elise - WaarBenJij.nu

Voorpret!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 Augustus 2016 | Nederland, Millingen aan de Rijn

Wat hebben we het vorig jaar fijn gehad, die paar daagjes op Terschelling.
Daarom was de keuze snel gemaakt; we willen terug! Men had ons al gewaarschuwd, eenmaal op Terschelling is voor eeuwig verliefd. En ik geloof dat daar een kern van waarheid in zit ;)

Elise heeft het het hele jaar lang over Terschelling en pony Sterre gehad en ik herinner me vooral de rust die het me gaf om daar te zijn. Wat is Terschelling mooi, en fijn.

Een paar maanden geleden hebben we een mooi huisje geboekt (met dank aan oma Lien!) en kon de voorpret beginnen, maar eigenlijk is dat nogal abstract, zo ver van te voren. Maar nu de datum dichterbij komt begint het toch wel te kriebelen!
Wat nemen we mee, wat gaan we doen en vooral weeronline.nl tien keer per dag controleren. Wat zagen de vooruitzichten er hopeloos uit, twee dagen terug :( Gelukkig begint het bij te trekken en hebben we 'nog maar' 3 regendagen. Even hard doorduimen voor 7 redelijk droge dagen!

De boot is geregeld, de fietsen gereserveerd, de eerste excursie is uitgezocht en de koffer staat klaar om ingepakt te worden. Dit verslag omdat we het leuk vinden later terug te kijken en ik alles over wil schrijven in een fotoalbum voor Elise!

• 16 Augustus 2016 - 22:56

Martijn Wiegerinck:

Wat een vreselijk leuk idee! Ik verheug me nu al op om dit inkijkje in jullie vakantie veelvuldig te bezoeken. Kijk uit naar de verhaaltjes, de foto's en vooral het plezier dat er vast en zeker vanaf zal spatten! Veel plezier, geniet van al het mooist daar en vooral van de leuke tijd samen, jullie tweetjes! Drink er één van mij en kom fris, uitgerust en vol met nog meer verhalen na een weekje thuis. Let's go make memories!!!!!!!!